رویدادها آرشیو خبر ها
توجه به انچه که به دست اوردیم مهم نیست، باید به اینده فکر کنیم

توجه به انچه که به دست اوردیم مهم نیست، باید به اینده فکر کنیم

پاول ندود در کنار برخی از ستارگان گذشته دنیای فوتبال و ستاره های دنیای گلف در تورنمنت گلف که برای مبارزه با بیماری «SLA» برگزار شده شرکت داشت، ضمن ابراز رضایت از برگزاری این تورنمنت در خصوص برخی از شرایط یووه نیز صحبت کرد.

 

می دانم که این بیماری چیست، یکی از بهترین دوستانم را که به این بیماری مبتلا بود را از دست دادم و خوشحالم که طی این سال ها برای مبارزه با این بیماری تلاش های زیادی شده. یوونتوس امسال در سطح بسیار بالایی بازی کرد، ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز اماده بودیم باید بگویم که بازیکنان ما بسیار عالی ظاهر شدند و هموازه با ذهنیت قهرمانی به میدان قدم گذاشتند. در سری آ باید تاکید کنم که فاصله بین ما و ناپولی در شرایط سخت مشخص شد و بازیکنان یووه نشان دادند که از امادگی لازم برای قهرمان شدن برخوردارند. در این فصل رقابت ها بسیار فشرده بود و شاهد یک رقابت مبارزه طلبانه ای میان تیم ها بودیم. رقابت هایی بسیار سخت اما بسیار زیبا.

 

اما الگری

 

می گوییم که الگری انچه که طی این سال ها به دست اوردیم را ساخته و تیم هماهنگ و قدرتمندی را در اختیار دارد، در این چهار سال خیلی خوب کار کرده و عالی بوده، لازم است که به او برای انچه که به دست اورده و انجام داده تبریک گفت اما در حال حاضر نگاه کردن به انچه که به دست امده مهم نیست، ما باید به اینده نگاه کنیم و راه تازه ای را در نظر بگیریم. من علاقه ای به بازگشت به عقب ندارم. می دانم که درخواست بیشتر از انچه که در این سال های اخیر به دست امده؛ سخت است اما نتایج اخیر باعث میشود که بیشتر به اینده بیاندیشیم. باید بیش از این به راه های پیش روی فکر کنیم، با این حال به مربی و تیم برای انچه که در این سال ها انجام دادند و پیروزی های بزرگی که رقم زدند تبریک می گوییم.

 

الگری برای نتایجی که یووه با او به دست اورده، درخواست احترام بیشتری کرده...

 

یووه همیشه خواهد بود، یووه برای اینده برنامه های بسیار زیادی دارد، در این چهار سال بسیار خوب عمل کردیم و یووه نشان داد که در برنامه ریزی هایش خوب پیش میرود، ولی من برای حال و انچه که در حال انجامش هستیم بسیار خوشحالم. برای فصل اینده برنامه های زیادی داریم. با این حال گذشت تمام این سال ها در حالی که همیشه پیروز باشی بسیار سخت است و یووه به ان دست یافته.

 

فصل اینده و بازگشت انچلوتی به سری آ

 

به اندازه همین فصل دشوار خواهد بود. مربی بزرگی را در خدمت گرفتند که بارها به پیروزی رسیده و مطمئنا این بار با ناپولی برای رسیدن به ان افتخارات تلاش می کند. ما برای این مبارزه باید اماده باشیم.

 

دیبالا

 

دیبالا بازیکن بسیار مهمی ست، بازیکنی که شدید تحت بررسی و کنترل ماست، ما برای انچه که این بازیکن انجام می داد و پیشرفت اش بسیار خوشحالیم، یکی از بهترین هاست و اینده از ان اوست.

 

یووه

 

یووه با شایستگی هر چه تمام تر در رقابت ها به قهرمانی رسید، یووه قوی ترین تیم در ایتالیاست و شایسته این قهرمانی بوده، من به دنبال مجادله نیستم و علاقه ای به بحث در این خصوص ندارم، می دانم که بیشتر از صد سال است که این مباحث در رسانه ها مطرح میشود، اما یووه با شایستگی به قهرمانی رسید و هیچ کس نمی تواند منکر این مسئله باشد. ما در یووه همیشه به بهتر شدن و رسیدن به جام های قهرمانی بیشتر و رشد و قدرتمندتر شدن مان فکر می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: